


- KLEJ DO PISTOLETU WKŁADY KLEJOWE 11mm LASKI KLEJU
- ZSZYWKI TAPICERSKIE J/53 6mm ZSZYWACZ TAPICERSKI
- PISTOLET DO KLEJENIA KLEJU NA GORĄCO 200W WKŁADY
- AUTOMATYCZNY CZOŁOWY ŚCIĄGACZ IZOLACJI NEO 01-500
- ZESTAW KLUCZE TORX SPLINE HEX IMBUS x40 NEO 06-107
- TARCZA DO CIĘCIA METALU 125x1,0x22,2 mm 61H405
- MULTITOOL SCYZORYK NÓŻ SKŁADANY LATARKA NEO 01-027
- FREZY DO DREWNA 6mm 12 SZT DREWNIANA KASETKA VERTO
- NITY DO SZCZYPIEC 200 SZTUK SZCZYPCE DO NITÓW
- ŚCIĄGACZ DO IZOLACJI NEO 01-524
- OSTRZE OSTRZA WYMIENNE ŁAMANE 18 mm NOŻYK 10 SZT
- AUTOMATYCZNY ŚCIĄGACZ IZOLACJI OBCINAK NEO 01-519


Reklamacja
1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.
1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
1.3.1. pisemnie na adres: ul. Płowce 39/2, 80-153 Gdańsk;
1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: narzedziagdansk@wp.pl ;
1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Płowce 39/2, 80-153 Gdańsk. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
1.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.